Itt a nyár, buli buli hátán. Egyikből a másikba. Persze csak ha minden jól megy. Hiszen gyorsan félbeszakad a fesztiváli hangulat, s ugrik a heti jegy, ha időnk nagy részét a baleseti ügyeleten, a detoxban vagy az őrsön töltjük.
Várjuk gyakran hetekig, hónapokig kedvenceink fellépését, vagy éppen a szabadságolás aktív részét. Mit is tehetünk annak érdekében, hogy ez zavartalanul teljen? Ugyan én mit is tehetnék, hiszen sem orvos sem secus nem vagyok? Gyakran hangzik el ez a mondat. S a másik is, lesz ott mindenféle szaki, aki majd megoldja ha baj van...
Büszkék vagyunk vagyonőr kollégánkra, aki lélekjelenlétét megőrizve vélhetően egy jelentősebb tűzkárt fékezett meg. Íme, a rövid történet:
Gyakran hallunk olyan véleményeket a vagyonvédelmi cégekkel kapcsolatban, hogy az
A kereskedelmi egységek védelme − akár egy kis boltról, akár egy nagyobb hipermarketről beszélünk − rendkívül összetett, és gyakran nehéz feladat. Eltérő méretük és típusaik miatt változatos kihívásokat tartogatnak a biztonsági szolgálatoknak.
Az intelligens kamerarendszerek az utóbbi években ugrásszerű fejlődésnek indultak.
A vagyonvédelem egyik fő ágazata a mechanikai védelem. Laikusok számára ez a kifejezés nem sok mindent jelent, vagy ha igen, akkor is rendszerint csupán a zárszerkezetekkel azonosítják. A betörésvédelem azonban nem egy elemből, hanem egy oltalmi láncból áll.
A rendszerváltást követően gomba módra szaporodtak a vállalkozások, többnyire kellő alaptőke és megfelelő vállalkozási tapasztalat hiányában. Ennek szinte egyenes következményeként sok cég csúszott bele fizetési, likviditási nehézségekbe.
Talán minden vagyonvédelmi szakember egyetért abban, hogy a személyvédelem jelenti a vagyonvédelem összes ágazata közül a legnagyobb kihívást, hiszen nincs az a mennyiségű pénz, vagy bármi más érték, ami többet érne az emberi életnél.
Az intelligens kamerarendszerek térnyerése szerintem megállíthatatlan, - jóllehet az okostelefonokhoz mérten egyelőre - legalábbis hazánkban - sokkal lassabban halad elterjedésük.
Mint arról már beszéltünk, amikor cégünk és egy potenciális ügyfél első alkalommal találkozik, rendkívül fontos a benyomáskeltés és a megfelelően megválasztott, hiteles kommunikáció.